Strony
- Animacje
- Blog
- Dziarski Lisek
- Grafika 2D
- Grafika 3D
- Kontakt
- Korepetycje z Blendera
- Mapa strony
- Polityka prywatności
Wpisy podzielone na kategorie
- Kategorie: Książki
- Kategorie: Ogłoszenia
- Kategorie: Poradnik
- Blender: Materiał ze zmieniającymi się numerkami [video]
- Blender: Rigid body i Compound parent
- Koło kolorów [video]
- Reguła 10.000 godzin [video]
- Grafika: Czym jest grafika wektorowa?
- Grafika: Skąd brać darmowe zdjęcia?
- Grafika: Formaty obrazów
- Grafika: Jak powstają kolory?
- Grafika: Rozdzielczość obrazów cz.2
- Grafika: Rozdzielczość obrazów cz.1
- Kategorie: Portfolio
- FSO Polonez MR’78 Borewicz
- Jak działa kombajn [video]
- Fiat 126p Maluch
- BRRRT [video]
- Ferrari F40 – low poly
- Jak działa lodówka? [video]
- Słuchawki Superlux
- Animacja logo: Stalatar Industries
- Koło kolorów [video]
- Reguła 10.000 godzin [video]
- Jezioro
- RGB vs CMYK – explainer video
- Powódź [video]
- Iskry [video]
- Samoloty – montaż filmu ze zdjęć
- Parking [animacja]
- Kategorie: Animacje
- Kategorie: Grafika 2D
- Kategorie: Grafika 3D
- Kategorie: Montaż filmów
- Kategorie: Programy
- Blender: Materiał ze zmieniającymi się numerkami [video]
- Blender 2.93 nowości
- Cycles X
- Blender: Rigid body i Compound parent
- Blender 2.82 – przegląd nowości
- Blender 2.80 – przegląd nowościcz.2: interfejs, kolekcje, widok 3d
- Blender 2.80 – przegląd nowościcz.1: Eevee i Cycles
- Blender 2.79 – przegląd nowości
- Kategorie: Blender
- Blender: Materiał ze zmieniającymi się numerkami [video]
- Blender 2.93 nowości
- Cycles X
- Blender: Rigid body i Compound parent
- Blender 2.82 – przegląd nowości
- Blender 2.80 – przegląd nowościcz.2: interfejs, kolekcje, widok 3d
- Blender 2.80 – przegląd nowościcz.1: Eevee i Cycles
- Blender 2.79 – przegląd nowości