Animacje

Krótkie animacje

Moje pole działania to krótkie filmy edukacyjne oraz prezentacje biznesowe. Mogę dla Ciebie zrobić:

  • Filmy instruktażowe i edukacyjne
  • Filmy animowane
  • Filmy reklamowe
  • Prezentacje produktów i usług
  • Wizualizacje
  • Czołówki dla kanałów na Youtube’ie

Jestem zainteresowany współpracą z agencjami.

ikona animacji

Emocjonalne zaangażowanie widza

Twoja strona i Twoje produkty przez cały czas walczą o uwagę z innymi kartami w przeglądarce. Jeżeli potencjalny klient poczuje się znużony Twoją ofertą, jego uwagę zacznie odciągać konkurencja, Facebook i śmieszne koty. Dlatego warto ożywić treść i wywołać u klienta emocje. Dla jednych produktów najlepsza będzie radość, a dla innych złość i strach.

Jako konsumenci nie jesteśmy w pełni racjonalni i często nieświadomie kierujemy się emocjami. To one stoją za wieloma naszymi decyzjami i działaniami, dlatego skuteczny przekaz odwołuje się również do nich.

Zrozumienie przekazywanej treści

Czytanie wymaga o wiele więcej uwagi i wysiłku niż obejrzenie filmu. Ściana tekstu może zniechęcić klientów do zapoznania się z ofertą. Dlatego treści dostępne w Internecie muszą być łatwe do przyswojenia.

Obejrzenie filmu, w którym jest pokazane jak coś działa wymaga mniej wysiłku niż przeczytanie tej samej treści i wyobrażenie jej sobie. Jednocześnie przekaz filmowy jest bardziej precyzyjny i daje mniejsze pole dla błędnej interpretacji.

Trwały ślad w pamięci

Wzrok to nasz główny zmysł, dlatego lepiej zapamiętujemy obrazy od suchych faktów. Jeszcze lepiej zapamiętujemy żywe obrazy, które tworzą historię. A jeszcze silniej na pamięć oddziałują emocje.

Historia pozwala skojarzyć produkt z pewnymi zachowaniami. Np. kupno batonika z wizytą w sklepie, a przekąskę w pracy z jogurtem. Film potrafi tworzyć ślady w pamięci i powiązania pomiędzy produktem a sytuacją, w której jest potrzebny lub nabywany.