Domek z ogrodem, który zalewa fala powodziowa.
Powódź
Co zrobiłem: modele low-poly animacje obiektów fizyka (cząsteczki, falowanie wody) oświetlenie rendering (Blender, Eevee) "Powódź" to krótka animacja powodzi w stylu low-poly wykonana w Blenderze. Tworzyłem ją po godzinach i umieściłem na licencji Public Domain, czyli każdy może pobrać ten film i użyć w dowolny spsób. Film umieściłem w serwisach: Pixabay Vimeo Więcej
Świecące częsteczki na czarnym niebie.
Iskry
Co zrobiłem: system cząsteczek oświetlenie rendering (Blender, Eevee) "Iskry" to ciepłe animowane tło. Udostępniłem je za darmo w serwisie pixabay.com i o nim zapomniałem. Okazało się, że bardzo spodobało się użytkownikom (15.000 pobrań w pięć miesięcy), więc postanowiłem dodać animację do portfolio. Więcej
Planeta
Kilkusekundowa animacja pokazująca logo Crystal Fox (pod takim szyldem działałem, zanim zmieniłem nazwę na Dziarski Lisek). Za jakiś czas będę chciał otworzyć kanał na Youtubie z portfolio oraz poradnikami (do Wordpressa), więc eksperymentuję teraz z czołówką, która będzie na wszystkich filmach. Co zrobiłem: model planety eksplozja po uderzeniu materiały oświetlenie rendering montaż Więcej
Las w górach - południe
Jesienny las
Co zrobiłem: teren droga las i kamienie za pomocą cząsteczek oświetlenie animacja kamery rendering (Blender, Cycles) "Jesienny last" to scena w stylu low poly. Teren najpierw wyrzeźbiłem w Blenderze, potem dodałem drogę, zmniejszyłem gęstość siatki za pomocą modyfiaktora Decimate. Las, kamienie i przydrożne krzaczki są zrobione za pomocą cząsteczek. Obiekty emitowane są przez chmurkę vertexów, [...] Więcej
Grafika 3D przedstawiająca stylizowane miasto i okolice z lotu ptaka.
Mapka
Co zrobiłem: teren modele low poly oświetlenie materiały system cząsteczek dla lasu i zboża Scenka przedstawiająca miasto i okolice z lotu ptaka. Zrobiłem ją specjalnie dla nagłówka na stronie głównej, chociaż widoczna jest również na innych podstronach. Ma pokazywać, że Internet dociera wszędzie: od wielkich miast, poprzez lasy i pola, aż do oddalonych zakątków w [...] Więcej
Grafika przedstawiająca tajemniczą wyspę na tle księżyca. Wykonana w programie Blender 3D.
Wyspa cmentarna
Co zrobiłem: koncept wyspa i modele low-poly oświetlenie tekstura HDR nieba materiały "Mroczna" scenka w stylu low poly. Zrobiłem ją dla siebie, dla czystej zabawy. Jeśli chodzi o inspirację, to duży wpływ na mnie miały halloweenowe mapy z gry Team Fortress 2. Nawet kilka osób to zauważyło. Całość (modele, materiały, oświetlenie) została wykonana w programie [...] Więcej
Młyn
Co zrobiłem: teren i modele low-poly materiały oświetlenie Prosta scena w stylu Low-poly przedstawiająca młyn nad jeziorem. Na screenach obrazy wyrenderowane w Blenderze za pomocą silnika Cycles. Można też zobaczyć trójwymiarowy model w playerze serwisu sketchfab.com Mill by piotr-z on Sketchfab Więcej
Plakat z zółtym robotem na tle ksieżyca i ufo
Escape
Co zrobiłem: scenariusz modele rig animacja rendering montaż udźwiękowienie "Escape" to krótka animacja wykonana w programie Blender. Zrobiłem ją dla siebie i umieściłem na swoim kanale Pigs Can Love na Youtubie. Więcej
Jabłko rzucające piłkę robakowi
Worm
Co zrobiłem: modele postaci rigging postaci animacja (armatura, particle, rigid body) materiały i kolorystyka rendering montaż udźwiękowienie Krótki filmik wykonany w programie Blender, stworzony na własne potrzeby. Więcej
Parking, dwa samochody walczące o miejsce
Parking
Co zrobiłem: modele low-poly (pojazdy, miasto, dekoracje) rig samochodów animacja efekty (iskry, eksplozja, ślady hamowania) rendering montaż udźwiękowienie Krótka animacja wykonana w Blenderze. Przedstawia typową scenkę z miejskich parkingów - dwóch nieustępliwych buców, dla których ulica jest królestwem, a bycie pierwszym jest pokazaniem dominacji. Filmik zrobiłem dla siebie, jako swoją zachciankę. Na potrzeby prostej historyjki [...] Więcej