Animacja logo: Stalatar Industries
Co zrobiłem: animacja za pomocą nodów system cząsteczek oświetlenie rendering (Blender, Eevee) Animacja logo wykonana w programie Blender. Użya jako intro na kanale Youtube Stalatar Industries, zajmującym się grami komputerowymi oraz replikami broni ASG. Więcej
Sposób dobierania barw na kole kolorów
Koło kolorów
Co zrobiłem: Scenariusz Głos Plansze 2D Animacja w Blenderze Montaż Krótki explainer-video w stylu whiteboard wyjaśniający, w jaki sposób artyści i projektanci dobierają barwy za pomocą koła kolorów. Najpierw zrobiłem plansze w programie Affinity Designer, a później zanimowałem je w Blenderze. Ikony zostały zakupione na flaticon.com. Więcej
Screen z animacji video explainer dotyczącej reguły 10.000 godzin
Reguła 10.000 godzin
Co zrobiłem: Scenariusz Głos Plansze 2D Animacja w Blenderze Montaż Krótki explainer-video w stylu typography animation wyjaśniająca, czym jest jest reguła 10.000 godzin i czy ma ona sens. Postawiłem na minimalizm, który przyciąga uwagę widza, ale nie odciąga jej od mówionej treści. Najpierw zrobiłem plansze w programie Affinity Designer, a później zanimowałem je w Blenderze. [...] Więcej
Rakieta na tle asteroidy.
Klatkaż i FPS – explainer video
Co zrobiłem: Nagranie Tekst i scenariusz Rysunki Modele 3D i materiały Animacja Cząsteczki Montaż Krótka animacja w stylu explainer-video wyjaśniająca, czym jest  klatkaż i jak wpływa on na odbiór filmu. Film został zanimowany i zmontowany w programie Blender, niektóre rysunki wykonałem w Affinity designerze. Więcej
Pryzmat do którego wchodzi promień białego światła, a wychodzą z niego promienie kolorów tęczy.
RGB vs CMYK – explainer video
Co zrobiłem: Nagranie Tekst i scenariusz Rysunki Animacja Montaż Krótka animacja w stylu explainer-video wyjaśniająca, czym jest RGB oraz CMYK w grafice. Film został zanimowany i zmontowany w programie Blender,  niektóre rysunki wykonałem w Affinity designerze. Więcej
Domek z ogrodem, który zalewa fala powodziowa.
Powódź
Co zrobiłem: modele low-poly animacje obiektów fizyka (cząsteczki, falowanie wody) oświetlenie rendering (Blender, Eevee) "Powódź" to krótka animacja powodzi w stylu low-poly wykonana w Blenderze. Tworzyłem ją po godzinach i umieściłem na licencji Public Domain, czyli każdy może pobrać ten film i użyć w dowolny spsób. Film umieściłem w serwisach: Pixabay Vimeo Więcej
Świecące częsteczki na czarnym niebie.
Iskry
Co zrobiłem: system cząsteczek oświetlenie rendering (Blender, Eevee) "Iskry" to ciepłe animowane tło. Udostępniłem je za darmo w serwisie pixabay.com i o nim zapomniałem. Okazało się, że bardzo spodobało się użytkownikom (15.000 pobrań w pięć miesięcy), więc postanowiłem dodać animację do portfolio. Więcej
Planeta
Kilkusekundowa animacja pokazująca logo Crystal Fox (pod takim szyldem działałem, zanim zmieniłem nazwę na Dziarski Lisek). Za jakiś czas będę chciał otworzyć kanał na Youtubie z portfolio oraz poradnikami (do Wordpressa), więc eksperymentuję teraz z czołówką, która będzie na wszystkich filmach. Co zrobiłem: model planety eksplozja po uderzeniu materiały oświetlenie rendering montaż Więcej
Las w górach - południe
Jesienny las
Co zrobiłem: teren droga las i kamienie za pomocą cząsteczek oświetlenie animacja kamery rendering (Blender, Cycles) "Jesienny last" to scena w stylu low poly. Teren najpierw wyrzeźbiłem w Blenderze, potem dodałem drogę, zmniejszyłem gęstość siatki za pomocą modyfiaktora Decimate. Las, kamienie i przydrożne krzaczki są zrobione za pomocą cząsteczek. Obiekty emitowane są przez chmurkę vertexów, [...] Więcej
Plakat z zółtym robotem na tle ksieżyca i ufo
Escape
Co zrobiłem: scenariusz modele rig animacja rendering montaż udźwiękowienie "Escape" to krótka animacja wykonana w programie Blender. Zrobiłem ją dla siebie i umieściłem na swoim kanale Pigs Can Love na Youtubie. Więcej